forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af tekst for tilbud og ordrer

0
Når man har mange kunder som bruger e-conomic vil det være rart hvis teksterne kan ændres, så der i stedet for tilbud står ordre og i stedet for ordre står følgeseddel.

Det er et problem når man ikke bruger lagerstyring og kan forvirre når man har kunder som sender ordrebekræftelser og følgeseddel at man ikke kan se det er det, men at der under sendt stadig står tilbud og ordrer.

Jeg kan ændre teksten når jeg sender så kundens overskrift bliver rigtig, men det står stadig som tilbud når jeg kigger under sendt hos mig/kunden.

Det er altså både under sendt men også gerne til venstre på skærmbilledet. Især når man svitser mellem kunderne.
spurgt 11 Maj, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af 225243 (710 points)
status opdateret 26 Maj, 2016 af Magnus H. Börgesen

2 Svar

Hej!

Mange tak for dit indlæg.

Vi har i e-conomic en funktion som er bygget til at lave følgesedler. Den ligger i lagermodulet.

At nogle gør brug af en work-around, altså bruger e-conomic systemet på en måde som det ikke er tiltænkt, er kun fedt at det kan lade sig gøre. men rent systemmæssigt vil det stadig ligge som tilbud og ordre, og skal der ske en ændring på den del, vil det være en ændring som rammer alle kunder - også dem som rent faktisk bruger tilbud og ordre som det er tiltænkt.

Derfor er det ikke noget vi kommer til at ændre for nuværende.

Det håber jeg du har forståelse for - og at i lærer at kende forskel på hvad der er hvad i jeres aftale. Rent systemmæssigt er det altså ens for alle kunder, hvorfor vi ikke vil ændre på det.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 26 Maj, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Så bør I oprette en formular mere, der hedder følgeseddel, så man har mulighed for at vælge den "rigtige" fane når man arbejder med mange forskellige kunder, hvor nogle er produktionsvirksomheder.

Når man ikke kun er bogholder og skal svitse mellem forskellige firmaer dagligt, så burde det være muligt at få de rette tekster, så man får sendt de rigtige bilag med tekster til sinde kunder uden hele tiden at skulle huske på hvad det enkelte firma har som tekst på tilbud, hvis tilbuddet er en ordre og så fremdeles.

Det tror jeg I glemmer at tage hensyn til. Det virker mere som om det enten er bogholdere, eller det enkelte firma som bruger programmet og ikke os det arbejder med flere kunder dagligt, hvor man har brug for at skelne.
besvaret 26 Maj, 2016 Forslag af 225243 (710 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”