forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Dejligt hvis nummeret i supplerende tekst stod i Tekst til modtagerens kontoudskrift

0
Hej e-conomic
Nu er jeg sur og meget frustreret igen
Det går altså ikke er det mig der ikke har fundet de vise sten ellerrrrrrr
Kan jeg ændre noget i opsætningen af superkladden?
Har brokket mig før
På millionvis af kontoudtog i Danmark står der bare overførsel i tekstfeltet, så skal man åbne betalingen på kontoudtoget fra banken for at se faktura nummeret, det er spild af tid.
Vi kunne jo starte her

Jeg vil så hjertens gerne have at nummeret i supplerende tekst stod i Tekst til modtagerens kontoudskrift

Det er kraftsuseme åndsvagt.
Som i fornemmer jeg påpeget problemet før det giver godt nok megen unødigt bøvl

MVH Erling
Udskrift fra vestjyskBANK

spurgt 1 Maj, 2016 i Spørgsmål » e-conomic generelt af e-hedevang (290 points)
status opdateret 5 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Erling
Tak for dit indlæg her på forummet.

 

Jeg er rigtig ked af, at høre du er frustreret. Jeg er dog ikke helt sikker på om jeg forstår dit indlæg helt rigtigt. Det lyder til, at det har noget, at gøre med de tekster der er fra din banks kontoudtog men kan du fortælle mig hvordan du importere disse over i e-conomic? 

 

Du må meget gerne prøve, at beskrive hvordan dit arbejdsflow er og hvordan det giver dig disse frustrationer og endnu bedre hvis du har mulighed for, at sende mig en kopi af en lignende udskrift og hvis du har mulighed for, at tage et skærmbillede af situationen i e-conomic så jeg er helt med på situationen. 

 

Hvis du skriver til info@e-conomic.dk  ATT Andreas Polk - Forumindlæg 18680 
Jeg ser frem til, at høre nærmere og sætter derfor opslaget som udestående. Du må have en rigtig god dag :)


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 2 Jun, 2016 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
Hej Erling.
Jeg er igang med, at rydde op i nogle af vores gamle indlæg og her faldt jeg over dit.

 

Jeg mindes ikke, at vi har været i kontakt omkring problemstillingen. Hvis du stadig har udfordringer må du meget gerne kontakte os igen - det er måske lettest over telefon (88204840)

Du må have en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Dec, 2016 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”