Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hente mail adr. til Mailchimp

0
Min hukommelse er total blank lige nu......

Jeg ved jeg tidligere har overført mail adr. fra e-conomic til mailchimp, men kan bare ikke komme på hvad det er for en webside det gøres fra. Nogen der kan huske det?

 

/Henrik - Der er træt og går hjem nu :-)

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Spørgsmål » Andet af (660 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej HenrikHoliday

Alle indstillinger > Virksomhed > Eksporter data > Enkeltvis

 

mvh
Finn

e-consultic.dk
Spørgsmål af (10.5k points)
Nej, det er ikke i e-conomic man gør det. Det er en hjemmeside hvor de to programmer snakker sammen.
Hej Henrik

Jeg bruger det rent faktisk selv.

Du kan overføre det her:

https://mailchimp.e-conomic.com/

Jeg har personligt oprettet et ekstra faneblad kun til formålet inde i min aftale - du kan se her hvordan du gør:

http://wiki2.e-conomic.dk/indstillinger/udvidelser-ekstra-faneblade

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Det er vist den og den adr. forsøgte jeg osse. Men det ser ud til at den er død. Hvad siger din p.t. Lasse?

/Henrik
Jeg fandt ud af efter jeg havde skrevet til dig at integrationen er lukket ned - desværre. Alle kunder skulle være informeret, men desværre er der smuttet et par stykker som ikke har fået mailen, mig selv inklusiv. Så vi er faktisk tilbage til den måde Finn han beskriver i sit svar til dig.
Mvh
Lasse
Og det er bare for langhårdet. Super trist at det er lukket ned. Hvem udbød den?
Det gjorde vi rent faktisk selv.
Vi overvejer lige pt. hvordan vi griber det an fremadrettet, da jeg personligt også selv synes det andet er alt for langhåret. :)
Ja, håber godt nok i får den startet igen.....for der har i godt nok skudt jer selv i foden igen....
Skrive igen, fordi jeg stadig er skuffet over at i ikke forstår at pristilpasse jer ift. andre on-line regnskabsprogrammer. Du ved nok hvem jeg tænker på. I må ha´ mistet rigtig mange brugere på den konto ;-)
Hej Henrik
Jeg har talt med vores app folk og vi arbejder på en løsning så det kan komme op og køre igen - det kan dog være en anden app partner løser det, men vi ser på sagen. Mht. til din priskommentar - så er det jo altid et spørgsmål om man får valuta for sine penge eller ej, men du vil være overrasket over hvor relativt få vi har mistet til diverse konkurrenter og nogle af disse er endda vendt tilbage af sig selv efterfølgende da de ikke fik tidligere omtalte valuta for pengene. Det er og vil altid være den enkelte kunde som skal opgøre om de er tilfredse med det de får for det de betaler. Og det er der heldigvis rigtigt mange der er. :)

Hej Henrik

Jeg fik aldrig vendt tilbage til dig.

Vi har fået tingene op at stå igen med en ny partner.

  https://mailchimp.e-conomic-app.com/login

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Er det nede igen nu Lasse?

 

/Henrik - Viborg Havemaskiner
Hej Henrik

Vores gratis app er blevet lukket ned. Det var jeg ikke selv blevet bekendt med.

Du kan i vores app store finde et par løsninger til integration med mailchimp.