Hej,
Jeg har nedenstående forslag til forbedringer til e-conomic :
- Når man overfører posteringer fra bankmodulet kunne det være en stor fordel, hvis man kunne til og fravælge momskoder, samt en fordelingsknap som i den normale kladde. F.eks. ved løn vil det være brugbart, da vi på en del kunder bogfører direkte fra bankmodulet på grund af manglende kommunikation med superkladden(uddybes i punkt 3).
- Det vil endvidere være en stor fordel, hvis superkladden kunne fungere sammen med bankafstemningen i form af kladdeposteringer. Jeg er blevet oplyst det skulle fungere, men det fungerer ikke på nogen af mine kunder i hvert fald. Det vil lette tastearbejdet meget, og gøre vi kan spare en masse tid.
- Sidste forbedring er også i bankmodulet, da man ikke kan "tabbe" tilbage i det vindue, hvor man skal kontere de posteringer man ønsker at overføre til kladden, det har før ikke været et problem, men jeg har ingen mulighed for at "tabbe" mig op til en postering længere oppe, hvis jeg først er gået til næste linje.
Jeg håber i forstår fordelene i nogle af forslagene, da jeg selv føler de vil lette min arbejdsgang. :)