Man kunne måske sige, at dit indlæg vedr. "standard svar" er bekræftet af E-conomic's svar. Eller også har du måske brugt svaret til at få afløb for irritation? ;-) Jeg oplever - med andre spørgsmål - at folkene i support prøver deres yderste for at hjælpe "os brugere".
Jeg arbejder selv med software og ved hvor kompliceret det er, at sikre, at "de mest gængse" browsere faktisk virker.
Husk også, at det sjældent er folk i supporten, som bestemmer hvordan produkterne udvikles.
Jeg opdagede, at mit problem var selvforskyldt. Jeg brugte Ghostery som ødelagde søgefunktionaliteten.
Jeg har ikke længere problemer med Chrome! Men bemærk, at jeg er på Mac - og jeg kender ikke til PC situationen.
Hint til support:
Installerede pluginer kan ødelægge funktionaliteten, så når folk ikke kan få noget til at virke - så kunne det være godt også at tilføje "har du pluginer som blokkerer for funktionalitet - eksempelvis annoncer?" til forslagene ... ;-)