Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Browser

0
Kan det virkelig ha' sin rigtighed, at man skal fidle frem og tilbage mellem Google Chrome og Explorer

for at være sikker på, at man får alle overførte bilag med?

Jeg overførte et bilag tre gange, det blev aldrig overført da jeg åbnede E-conomic i Explorer,

da jeg åbnede E-conomic i Google Chrome var det der, sammen med andre bilag som andre

havde overført til mig, det må ku' gøres bedre, Explorer "lever" endnu.
lukket som en kopi af: Browser
i Spørgsmål » Andet af (650 points)
lukket af 🔒
Er der andre end E-Conomic der kan hjælpe mig?
mvh
Bente Mehlbye
Hej Jeg ved ikke om dette løser dit problem, men jeg har selv haft mange problemer med at e-conomic ikke virker som det burde.

Og det kan skyldes caches eller cookies.
En måde man kan få e-conomic til at virke bedre i Chrome er, installer udvidelsen Cache Killer https://chrome.google.com/webstore/detail/cache-killer/jpfbieopdmepaolggioebjmedmclkbap?utm_source=chrome-app-launcher-info-dialog
Og få den til at starte når du starter Chrome, så sørger den for at du næsten ikke har problemer med gamle Caches.

derefter kan du ved indstillinger sætte Chrome til kun at beholde Cookies indtil at programmet lukkes ned.
Dette burde klare problemer med gamle Cookies.