forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontaktpersoner - popup

0
Kontaktpersoner:

 

Når en kunde ringer og bestiller en vare opretter jeg gerne ordren mens jeg har personen i telefonen.

Hvis der er en "kontaktperson" der figurerer i vores system kan jeg naturligvis vælge ham/hende - MEEN jeg kan ikke ummidelbart se om jeg har det rigtige nummer / mailadresse på personen (mine kollegaer er ikke altid så grundige som jeg O:-) ) ... Jeg vil gerne foreslå en adgang til dette (hover over info eller knap?)   Er det teknisk muligt syntes jeg det burdfe implementeres.....

 

MVJ Lars
spurgt 11 Mar, 2016 i Forslag » Teknik og drift af Lars Holm (530 points)

1 Svar

Hej Lars

 

Mange tak for dit indlæg angående dette smiley

 

Det kan jeg godt forstå ville gøre det nemmere, når du sidder med kunden i røret. Årsagen til at det ikke kan gøres nu er, at kunden ikke er oprettet endnu, når den ikke er gemt og derfor er det ikke muligt at gemme anden data på den på det stadige. Der kan dog skrives i det Attention felt både navn og mail. Du er dog nødt til at gå ind i kontaktpersonen efter og flytte mailen ned i det rette mail felt, så kunden modtager mails til den mail. Jeg har den mere uddybede forklaring i dette indlæg: http://forum.e-conomic.dk/9722/kontaktpersoner?show=9722#q9722. Så det er desværre ikke noget vi har mulighede for at udvikle til en kunde som ikke er gemt endnu. Jeg kan godt forstå, det er ærgerligt i situationen, men håber meget at det hjælper dig at skrive det og blot flytte mailen efter.

 

Endnu en gang mange tak for dit engagement på vores forum smiley


Med venlig hilsen

Randi Birch Andersen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 6 Maj, 2016 Forslag af Randi Birch Andersen (2,900 points)
Hej Randi, nu var det godt nok en leverandør - men samme problematik er der ved en kunde når man står i en ordre.
Kunden kan godt være oprettet rigtigt - men hvis jeg f.eks. vil ringe til den pågældende kunde er jeg jo nødt til at gå i salg>kunder>kunder>søge den rigtige kunde frem>flere>kontaktpersoner..... Jeg vil bare gerne kunne se det direkte fra ordren (eller bestillingen).
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”