forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Enheder fra Intempus

0
Hejsa

Vi bruger Intempus til tidsregistrering og kilometerregistrering, men deres enhedsafregning (tillæg) er - som jeg ser det - ikke intergreret i E-conomic...

Kunne det ikke være en ide at få det med på paletten..?

Hilsen Jørgen
spurgt 8 Mar, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Lauridsen (640 points)
status opdateret 12 Maj, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Jørgen
Mange tak for dit bidrag her på vores forum :)

Det er et godt spørgsmål men forslaget er nok desværre havnet på den forkerte side af integrationen. Jeg har prøvet, at forhøre mig ved Intempus og de var ikke helt sikker på hvad du mente med Enhedsafregning. Men fortalt mig, at hvis det var fordi du ville overføre noget fra intempus til e-conomic som ikke er direkte integreret så anvender de "intempus kladden" og jeg har lagt deres guide som hyperlink. 

Det er sådan, at det er Intempus der står for integrationen til e-conomic og derfor lyder til, at de forslag er mere rettet til intempus. Men jeg håber, at ovenstående guide kan hjælpe dig videre. Jeg sætter opslaget som implemteres ikke da vi i e-conomic ikke styrer hvad der er integreret fra intempus og derfor synes jeg, at du skal rette dit gode forslag til intempus.

Endnu engang mange tak for dit bidrag her på forummet. Du må have en rigtig dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 12 Maj, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”