forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

fejl ved indscanning, manglende afsender

0
Når der kommer en fejl på et bilag som ikke bliver scannet ind kan man på nuværende tidspunkt kun se filnavnet.

Hvis man skal have mulighed for at finde ud af hvem der har sendt det bør afsendermailen også være påført i fejlteksten.

Ellers har man jo ikke mulighed for at bede leverandøren om at gensende den manglende faktura

Med venlig hilsen

Jimmy
spurgt 29 Feb, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Jimmy den tosse bogh (2,720 points)
status opdateret 10 Jan, 2017 af Andreas Polk
Hej Jimmy :)

Jeg kan se du er blevet en opdatering af dette i 2017. Det er ikke sket, så jeg vil lige følge op.
Som det er på nuværende tidspunkt vil der i menuen 'indsendte med fejl' være både filen en visning af, hvem afsender er.

Bare for at være sikker inden jeg betrager dette indlæg som løst. Er det en løsning du kan arbejde med? :)
yes, det var lige præcis dette jeg gik efter, så nu kan du konvertere den til "løst" :-)
Det er perfekt :)

Rigtig god weekend.
Hilsen Jesper Mieritz

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Jimmy

Lige en lille opdatering på indlægget - der kigges på, at dette skal implementeres i løbet af 2017. Således det er muligt, at se afsender af de forskellige dokumenter der kommer ind til indscanning.

Jeg flytter indlægget over i kategorien "planlagt" da det indtil videre ligger som en del vi gerne vil forbedre i 2017.
Jeg vil komme med nærmere opdatering når der sker mere.

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Jan, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
valgt som bedste svar 10 Jan, 2017 af Jimmy den tosse bogh

Hej Jimmy

Mange tak for dit forslag, jeg vil give dig ret i at det vil gøre det meget nemmere fremkommer denne oplysning også ved fejltekst.

I forbindelse med de forbedringer vi på nuværende tidspunkt er ved at foretage med vores indscanningsmodul, så vil jeg meget gerne tage dette med videre for at se på mulighederne for en mulig implementering uden jeg kan give dig en 100% lovning på det.

Jeg vil opdatere indlægget her efter vi har haft det oppe på vores møde.

Du skal endnu engang have tak for dit forslag og dit engagement her på forumsmiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
noget nyt?
Hej Jimmy
Undskyld at det er så længe siden der har været en updatering på dette indlæg.
Vores nye indscanningsmodul, som du måske har set, er gået live, men i forhold til dette, er der fortsat intet nyt.
Vi arbejder stadig på det, men tør ikke give dig en tidshorisont på det.
Lover at der kommer opdatering her, så snart jeg ved mere. :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”