forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Opsætning af kopi af salgsfaktura til egen sælger/medarbejder.

0
Hvor gør man det?
spurgt 25 Feb, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (23,700 points)
status opdateret 30 Mar, 2017 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Erik.

Tak for din forslag her på forummet :)

 

Som vi har talt sammen om på mail er det ikke en mulighed som det findes i systemet på nuværende tidspunkt. Men jeg kan godt se ideen i dit forslag og vil derfor tage det med videre til vores prioriterings møde.

Derfor sætter jeg dette opslag som overvejes.

 

Endnu engang tak for dit bidrag på forummet. Du må have en dejlig aften :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Hej Erik
Det er vist blevet tid til en opdatering af dette indlæg.

Vi er stadig helt på linje med, at det kunne være smart hvis det var muligt, at få sendt mail kopier til medarbejdere også.

Jeg må erkende, at det ikke ligger i planen, at arbejde videre med – i hvert fald ikke inden for det næste år.
Derfor ændrer jeg indlægget til ”implementeres-ikke” så de ikke ligger som overvejes i uendeligheder.

Det betyder ikke, at forslaget bliver smidt væk men i stedet vil vi genoverveje det når det bliver et fokusområde.
Det hænger sammen med en opdatering af systemets ”mail logik” i forhold til CC i forhold til referencer (både kontaktpersoner og medarbejdere)

Forslaget bliver lagt i idebanken men er ikke et vi arbejder videre med for nuværende.

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 30 Mar, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”