forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilknytning af interne bilag til en faktura

+1

Hej e-conomic

Undertiden har jeg brug for at tilknytte et internt bilag - det kunne være en beregning, en tegning, en godkendelse oa - til en kundefaktura. Oftest efter fakturaen er bogført og sendt.
I  dag er det kun muligt at vedhæfte et bilag i faktureringsprocessen, som kunden også kan se.

Håber I vil tage det op til næste prioriteringsmøde.

Mvh

Finn
e-consultic.dk

spurgt 23 Feb, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af e-consultic (7,640 points)
status opdateret 27 Apr, 2016 af Magnus H. Börgesen

1 Svar

Hej Finn,

Mange tak for endnu et indlæg og forslag.

Der er dog i nærmeste fremtid ikke planer om at lave en ændring på det.

Jeg har lige haft følehornene ude, og der er stadig samme stemning omkring det som beskrevet tidligere i dette indlæg: http://forum.e-conomic.dk/12598/knytte-bilag-til-bogfort-salgsfaktura?show=12598#q12598

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram

besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Det har jeg også brug for, så det burde I genoverveje.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”