Hej Jesper
Tak for dit svar!
Som jeg læser
http://forum.e-conomic.dk/24787/abonnementsgrupper ville det ligeledes kunne løses ved at det, som varer / debitorer / kreditorer / etc., bliver muligt at ændre nummeret. På den vis vil det være enkelt at foretage en delvis abonnementskørsel, med forskellige indekseringer.
Når jeg fortsat efterspørger muligheden for at ændre i abonnementsnummeret, er det netop fordi abonnementsmodulet bliver et mere og mere vigtigt element i vores forretning. Da vi startede med at oprette abonnementer, var disse med 4 cifre i nummeret, men siden er vi blevet klogere. Forretningen har udviklet sig, og det samme har de produkter, vi sælger på abonnementsløsninger. Det betyder derfor også et løbende behov for justering og kategorisering, hvilket vil kunne løses, når vi kan ændre abonnemetsnummeret.
Som det er idag, bliver vi nødt til at oprette nye abonnementer i "den rigtige" struktur for efterfølgende at flytte abonnenterne hertil. Men med eksempelvis 100 abonnenter på et (af flere) abonnementer, er det både risikobetoner og besværligt. Hvad værre er, må vi forvente at senere igen bliver nødvendigt at foretage tilretning - hver gang med større og større mængde abonnenter, der skal flyttes.
Det er bare for ufleksibelt. Jeg håber derfor, at I vil tage behovet op til overvejelse igen.