forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forskellig leveringsadresse til abonnements kunder

+1
Til rette vedkommende,

Jeg anvender jeres abonnements modul hyppigt - men mangler dog en væsentligt opsætnings parameter.

På nuværende tidspunkt er der ikke mulighed for at tilknytte forskellige leveringsadresser på flere abonnementer tilknyttet en kunde.

Det vil sige Kunde A har abonnementsnr.: 1, 2, 3, 4, 5 med leveringsadresser som alle er forskellige på de 5 abonnementer.

Som det er nu tager systemet default den leveringsadresse som står på kunden (hvis der er en tilknyttet)

Så det jeg mangler er at man kan tilknytte én af de leveringsadresser, på hver enkelt abonnement, som er tilknyttet kunden.

Jeg tænker at der må være mange andre der står med det samme "problem" som jeg.

Med venlig hilsen

Thomas Vangsgaard
spurgt 16 Feb, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Skadedyrskontrol (130 points)
status opdateret 20 Dec, 2016 af Andreas Polk
Ja tak - den feature kunne jeg også godt bruge - jeg skal fakturere en forhandler - der har mange kunder som bruger vores system. Så overvej gerne muligheden igen.
Vores firma kunder har flere leveringadr., og dette er også en feature vi kunne tænke os.

2 Svar

Hej Thomas

Mange tak for dit indlæg og jeg kan sagtens forstå, at dette vil give god mening når du sidder med forskellige leveringsadresser på dine abonnenter.

I forhold til at leveringsadresse er en af de faktorer der kan ændre sig fra abonnement til abonnement, som f.eks. det også er med deres ref., så vil jeg meget gerne tage dette med videre til vores forum møde hvor det vil blive vurderet i forhold til hvordan det teknisk vil kunne lade sig gøre i systemet.

Jeg vil opdatere indlægget herinde når det har været oppe til vurdering.

Du skal have mange tak for dit gode forslagsmiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 27 Apr, 2016 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)

Hej Thomas smiley
Så har vi haft dit forslag oppe og vende på vores prioriteringsmøde.
 

Dit forslag er ikke blevet prioriteret og vi arbejder derfor ikke videre med det.
Selvom jeg sagtens kan forstå jeres behov og hvordan det i jeres virksomhed ihvertfald bliver et forstyrrende element.
Vi har vurderet, at der er andre forslag hvor vi kan skabe større værdi og hvor vi rammer flere kunder. 
 

Det betyder, at i enten som i måske gør idag skal huske, at rette leveringsadresser på de forskellige kladdefakturaer inden bogføring eller også kunne det måske være en løsning, at skrive kundens leveringsadresse i feltet "Ekstra tekst til ordre/faktura" så det står som fakturalinje.

Det vil selvfølgelig kræve lidt ekstra tilvænning hvor i skal kigge hen for, at finde leveringsadressen men vil give jer det automatiseret fakturering.

Selvom vi ikke arbejder videre med dette forslag skal du stadig have en stor tak for, at du har taget dig tid til, at dele dit forslag her på vores forum. Det er værdsat! 


 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 20 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”