forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Eksportér bilag (herunder kundefakturaer)

0
Jeg skal eksportere fakturaer fra en e-conomic aftale til en anden.

Jeg har før haft held med at eksportere bilag generelt, men nu synes jeg ikke, at fakturaer til kunder kommer med.

Kan det passe, at fakturaer ikke kommer med i "Eksportér bilag" funktionen, og er der andre måder?

(Jeg vil gerne have en samlet pdf).
spurgt 8 Feb, 2016 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Bent Kroghly (960 points)

1 Svar

Kære Bent :)

Tak for dit indlæg på forummet.

Jeg er helt med på hvad du gerne vil. Kundefakturaerne kommer ikke med ud når man trykker på "Eksport bilag" - men man kan hente dem ud inden under "Arkiv". Så hvis du går ind og markere alle dem du kan gå frem, så kan du trykke på "Andre muligheder" > "Vis valgte" og så får du en PDF fil, hvor du kan gemme den og bruge den.

Jeg håber, det giver mening. Hvis ikke, så skriver du bare.

Endnu engang tak for indlægget. :)

Med venlig hilsen

Catrine Huusmann

Online regnskabsprogram

besvaret 11 Feb, 2016 Spørgsmål af huusmann (1,440 points)
Tak :)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”