forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

tekst i posteringer /indbetalinger

0
Hej e-c

Jeg er ny bruger og meget tilfreds med jeres program. Arbejder til daglig med kommunalt IT-system så dette er kun en fritidsinteresse, /weekendarrangement, men lige så vigtigt at man har gode redskaber og tak for jeres system. Nemt, hurtigt, og dejlig mange "film" når man nu sidder om aftenen og er i tvivl.

Vel - I jeres vejledninger på Youtube foreslår i altid i teksten at der skal stå indbetaling - eller ihverfald en meget intetsigende tekst. Hvis jeg sidder som kontrollant og laver en udskrift over posteringer og der nedover siden står samme tekst, er opgaven noget hård / håbløst. Jeg videregiver ALTID til nye brugere i økonomisystemer hvor vigtigt det er at skrive en tekst der er informativ - Og har ved uanmeldt kontrol været meget glad for den ekstra tekst - Det tager måske lidt mere tid - men det sparer vildt meget når man skal søge på en konto og de ikke alle sammen bare hedder indbetaling....

Måske har jeg bare misforstået - da jeg ikke kender alle jeres rapporter endnu, men...
spurgt 1 Feb, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Pernille Sch (120 points)
status opdateret 3 Feb, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Pernille

Tusinde tak for dit indlæg her på forummet.

Først og fremmest velkommen til e-conomic familien og hvor er jeg bare glad for, at du er tilfreds med programmet og, at du anvender vores hjælpevideoer.

Jeg kan rigtig godt følge din tanke i forhold til, at skrive en mere beskrivende og informativ tekst til bogføringen kan være tidssparende senere hen. Det er dog helt op til den enkelte og kan selvfølgelig være forskelligt hvilken tekst der giver mening.

Vores videoer er lavet til, at forstå e-conomic’s funktionalitet og ikke en bogføringsguide.

Jeg vil dog tage din tanke med mig og drøfte det med vores video hold om vi skal gøre det mere tydeligt i vores guides fremover. Jeg sætter derfor dette indlæg som ”implementeres ikke”

Men tusinde tak for din vidensdeling

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 3 Feb, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”