forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fakturablanketter med logo

0
Efter at det er lykkedes mig at oprette en formular med logo, er kundens info forsvundet, når vi printer fakturaen ud. Er der nogen, der har skarp på dette område
spurgt 31 Jan, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af PMT (120 points)
status opdateret 3 Feb, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Hej PMT.

Tak for dit spørgsmål her på forummet og dejligt at høre det er lykkedes dig at indlæse dit logo til layoutet. 

Det lyder til, at det skal rettes inde på din opsætning af brevskabelonen og jeg vil her prøve, at guide dig hvordan  dette skal gøres. 

 

Hvis du går ind via salg --> opsætning --> design og layout --> andre muligheder --> brevskabeloner --> tryk på ikonet "layout" ude til højre for den brevskabelon du anvender --> herinde kan du se opsætningen af din brevskabelon og der vil i vores standard faktura være en boks som nedenstående. Hvis fx. disse mørkegrå felter er blanke ved dig kan det være grunden og løsningen ville være at trykke på disse felter til de bliver mørkegrå.

Der kan dog være flere årsager til, at disse kundeoplysninger er forsvundet hvor det er min mening ville være nemmere, at tjekke det igennem på din aftale. 

Så hvis min ovenstående forklaring ikke hjælper dig videre må du meget gerne hive fat i vores support på enten telefon, chat eller mail. Så er jeg sikker på, at vi hurtigt kan finde løsningen i samarbejde med dig.

 

 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 3 Feb, 2016 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”