Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundekontokort

0
Hej

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på kundekontokort?

Når jeg prøver, kommer jeg på Saldobalance.

Hvad sker der?

 

mvh

Bente Mehlbye
i Spørgsmål » Andet af (650 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Bente

Det lyder mystisk.

Den første rapporter der åbner når du klikker på fanen rapport er saldobalancen - ovre til venstre bør der være menupunkter til valg af de øvrige rapporter - under kunder ligger kundekontokortet.

Lad mig høre hvis det fortsat driller - alternativt vil jeg anbefale dig at kontakte supporten direkte enten via telefon eller chat. :)

Håber det lykkes for dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Kære Lasse Bager

Alt det ved jeg godt, jeg har kørt på systemet i over 10 år, så det jeg siger er:

Når jeg trykker på kundekontokort bliver jeg ført videre til saldobalancen jeg kan IKKE komme på kundekontokort og hvorfor ikke?

mvh
Bente Mehlbye
Og jeg vil ikke ha' svar på min e-mail, men her på siden. Tak
Hej Bente
Jeg vil rigtigt gerne hjælpe dig, men jeg har ingen idé om hvad der foregår - jeg har behov for at få adgang til din aftale for at se hvad der sker - om det er lokalt eller i din browser eller lignende - det sker ikke i min aftale og jeg har ikke hørt om det fra andre - derfor ønsket om at du kontakter os.
Umiddelbart er min eneste offline løsning at du sletter cookies eller forsøger med en anden browser da det virker som om der er et eller andet som ikke bliver eksekveret korrekt i browseren når du trykker på menupunktet.
Kære Lasse Bager
Det er åbenbart min browser (Explorer) det fungerer i
Google Chrome, tak for hjælpen.

mvh
Bente Mehlbye