Hej Jonas :)
Sådan er det en gang i mellem og jeg indrømme, at vi ikke understøtter alle specifikke problemstillinger, så jeg forstår godt det kan være frustrerende.
Som jeg skrev, så er det accepteret at kigge på den del med periodiseringer, så det er noget vi på et tidspunkt har planer om at kigge på. Grunden til jeg ændrer statussen er, at vi har rigtig mange gode forslag fra jer brugere og vi er nødt til at vælge ud i dem.
Vi kan simpelthen ikke nå alle forslag, selvom vi rigtig gerne ville.
Vi går derfor ind og laver en vurdering af, hvilke forslag der vil gavne flest mulige kunder og vil forsøge at lave dem først.
Så det er helt sikkert ærgerligt for jeres firma, men jeg vil hellere være klar i udmeldingen omkring, hvad vi gør. Alternativet har førhen været, at indlæg har stået åbne i flere år uden jer brugere har fået svar.
Det føler jeg slet ikke er en ordentligt måde at håndtere henvendelser på og derfor vil jeg forsøge med en tilgang, hvor folk i højere grad for afklaring. Det kan af og til virke lidt hårdere, da jeg lukker indlæg, som giver rigtig god mening, men som jeg allerede nu kan sige, er langt ud i fremtiden.
Jeg håber du har forståelse for, hvordan vi vælger ud i forslag selvom det ikke vil falde ud til fordel.
Hilsen Jesper :)