Hej Erik
Vi havde et udfald på vores mailserver - der skulle køres en service som pga. mængden af konti - der er en for hver eneste scanningbruger - så optog service værktøjet al computerkraft og alle andre funktioner lukkede ned.
Som udgangspunkt bør alle mails være sat i kø og blive behandlet løbende når der er hul igennem, vi prioriterer dog at få dem igennem som kommer ind før dem som allerede er i kø således at så få som muligt bliver ramt af det nævnte udfald.
Det stod på i en lille halv times tid. Forhåbentligt er alle indsendte mails blevet håndteret nu.
Udfordringen er at hvis mailserveren har været helt utilgængelig kan nogle enkelte mails være gået tabt i cyberspace men det er som udgangspunkt ikke tilfældet.
Vi beklager selvfølgelig de gener det har medført og er opmærksomme på problemstillingen fremadrettet.
Med venlig hilsen
Lasse Bager
Online regnskabsprogram
e-conomic support - Din vej til vores support
e-copedia - Opslagsværk om e-conomic
e-conomic blog - Hold dig opdateret