Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscannede bilag

0
Nu har jeg igen oplevet, at indscannede bilag ikke kommer frem til e-conomic.

Kl. 11.53 sendte jeg 5 bilag(mails) til en af mine kunders mailboks hos e-conomic. Ingen af dem kan overføres til systemet. Hvor lander de?

Kl. 12.24 sendte jeg 1 mail til en anden kunde. Den var i e-conomic med det samme.

Hvad er forklaringen ??
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik

Vi havde et udfald på vores mailserver - der skulle køres en service som pga. mængden af konti - der er en for hver eneste scanningbruger - så optog service værktøjet al computerkraft og alle andre funktioner lukkede ned.

Som udgangspunkt bør alle mails være sat i kø og blive behandlet løbende når der er hul igennem, vi prioriterer dog at få dem igennem som kommer ind før dem som allerede er i kø således at så få som muligt bliver ramt af det nævnte udfald.

Det stod på i en lille halv times tid. Forhåbentligt er alle indsendte mails blevet håndteret nu.

Udfordringen er at hvis mailserveren har været helt utilgængelig kan nogle enkelte mails være gået tabt i cyberspace men det er som udgangspunkt ikke tilfældet.

Vi beklager selvfølgelig de gener det har medført og er opmærksomme på problemstillingen fremadrettet.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)