Hejsa
Jeg vil gerne støtte op omkring Finn Boysens forslag - det ville altså i min optik være meget logisk, at man fra projektoversigten havde mulighed for at springe direkte til fakturering via nøjagtig samme link, som du (Peter) foreslår.
Jeg forstår ikke argumentet med, at det ikke skulle være logisk, at finde ud af, hvor man er i et flow...
Forestil dig, at hver gang du skulle printe på din computer skulle gå ud i "Kontrolpanel - Enheder og printere" fordi, "du ikke skulle blive forvirret om du var i word eller excel"... "Vi printer kun et sted fra"... ;-)
Du skal idag kunne gøre alt fra flere steder... Kig på din telefon og se, hvor mange steder, du kan starte en sms eller tråd fra...
I har jo alle funktionerne - det er bare et spørgsmål om, at lave et ikon eller et link...
Og så lige det sidste argument... Hvis du vælger fanebladet "Projekter", "Øvrig opsætning", så kommer du frem til et punkt der hedder "Projektposteringer"... NØJAGTIG det samme som ligger under fanebladet "Rapporter", "Projekter"...
Så det er jo muligt, at få adgang til det samme fra forskellige faneblade...
Hilsen Jørgen