forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Budget sammenlignet med aktuelle tal

0
Hvis man lægger budget ind, hvordan sammenholder man så tallene med de aktuelle tal?

Hvilken rapport kan man bruge?
spurgt 23 Dec, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af bwfalk (120 points)
status opdateret 7 Jan, 2016 af Lauris Sørensen
Nogen hos e-conomic der kan svare??

1 Svar

Hej bwfalk

Tusind tak for dit indlæg, og undskyld det sene svar.
Der var desværre gået juleferie i den er jeg bange for.

Du skal anvende saldobalancen og i "Sammenligning" vælge "Budgetsammenligning".
Dette er den eneste rapport der kan give dig et overblik over dette.

Lad mig høre om den kan bruges

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Jan, 2016 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”