Manglende fejlmelding ved ukorrekt mailadresse for kunde

0
Vi mangler at få en fejlmeddelelse, hvis vi har indtastet en ukorrekt mailadresse for en kunde

Vi har nu flere gange konstateret, at vi overhovedet ikke hører nogen form for tilbagemelding, hvis vi har tastet en ukorrekt mailadresse for en kunde. Og vi konstaterer kun at kundemailadressen er ukorrekt, hvis vi mailer til kunden fra vor egen firmamailadresse. Den manglende fejlmeddelelse medfører, at kunden ikke modtager fakturaer, kontoudtog, ordrebekræftelser mv. mailet via vor anvendelse af Economic.

Mvh

Håkon Rohde, UPDATECPH.DK
i Spørgsmål » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Håkon,

 

Tak for dit indlæg omkring udgående post. 

Det er super træls, når posten ikke kommer frem og jeg kan sagtens følge dig i, at det ville være bedst, hvis du blev gjort opmærksom på, hvis det er tilfældet. Det er noget vi fortsat arbejder på at implementere i vores program. 

 

For nærværende findes der en statusside inde i programmet, hvor du selv kan tjekke op på, om posten er nået frem, trods sne og slud. Jeg har en guide i vores online hjælpeleksikon "e-copedia" her, som gennemgår hvordan du ser netop dette. 

 

Skulle du have flere, uddybende eller opfølgende spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive her igen eller kontakte supporten på info@e-conomic.dk :) 

 

Glædelig jul fra e-conomic familien,

 


Med venlig hilsen

Heidi Christensen


Online regnskabsprogram
 

Spørgsmål af (18.9k points)