forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvordan ændrer jeg EAN nr på allerede sendt faktura? (men ikke modtaget pga forkert EAN)

0
Jeg har sendt fakturaen.

Den er ikke modtaget.

Det viser sig at være fordi jeg har fået oplyst forkert EAN-nummer.

Hvordan kommer jeg ind i fakturaen, så korrekt EAN kan blive anført?
spurgt 20 Dec, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tin (290 points)
status opdateret 7 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Tin

Tusind tak for indlægget og dit spørgsmål.

Når du har sendt og bogført en EAN faktura, så er det desværre ikke muligt at redigere mere i denne aktuelle faktura. Det betyder også at vi ikke kan ændre EAN nummeret på den.

Du er derfor nødt til at kreditere fakturaen og oprette den på ny med det korrekte EAN nummer.
Du kan se her hvordan du laver en kreditnota til fakturaen

Lad mig høre om det hjælper dig i mål


Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Jan, 2016 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”