forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udspecificeret liste over kunder for hver enkelt medarbejder

0
Hej :-)

Det er på nuværende tidspunkt muligt at se en omsætningsstatistik for hver enkelt medarbejder. Jeg vil rigtig gerne kunne se en liste over hvilke fakturaer der ligger i omsætningsstatistikken. Altså en liste der viser hvilke fakturaer der har medarbejder 1 som reference og hvilke fakturaer der har medarbejder 2 som reference osv.

Hvis det er muligt kunne det være en stor hjælp at se en liste over alle de kunder som hører til den pågældende medarbejder. Hvis der f.eks. er blevet sendt en faktura  (med medarbejder 1 som reference) til et firma i 2014, men ikke i 2015, så ville det firma fremgå af listen over kunder som hører til medarbejder 1, selvom der ikke er blevet sendt en faktura i år. Altså en liste over alle de kunder som den pågældende medarbejder har oprettet, selvom der endnu ikke er sendt en faktura.

Jeg håber meget i med tiden vil indføre ovenstående muligheder. Har i brug for uddybende spørgsmål, er i naturligvis velkomne til at henvende jer :-)

Med venlig hilsen
Christina Sørensen
spurgt 18 Dec, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Feltet.dk (120 points)
status opdateret 7 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Christina

Tusind tak for dit indlæg og dit forslag.

Vi har faktisk allerede nogle muligheder der kan hjælpe dig med at få overblik over disse sager.

Hvis du går i: Alle indstillinger -> Eksporter data -> Download lister enkeltvis -> Send data
Her vil du have en liste med csv filer der kan hentes hvis du henter "Faktura.csv" får du en liste hvor jeres fakturaer fremgår sammen med medarbejder referencen, så en hurtig filtrering på "Vor ref." giver overblikket.

Efterfølgende kan du hente "Kunde.csv" hvor du vil få en liste over dine kunder, ligeledes med jeres medarbejder reference, hvorfor en filtrering vil kunne vise listen af kunder for hver medarbejder.

Med disse muligheder tilgængelige er det ikke noget vi har planer om at udvikle videre på. Hører meget gerne om du lykkes med ovenstående.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Jan, 2016 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”