forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kludder i rykkeropsætning

0
Hej

Jeg har nu flere gange oplevet, at rykkeropsætningen ændres, således at de tekster jeg har indsat for hhv. rykker 1, 2 og 3 ændres til teksten tilhørende rykker 2. Ligeledes ændres respitdagene til det samme antal dage for alle, selvom jeg ønsker en anden til rykker 1. Jeg sendte rykkere ud forleden uden problemer. Hvad pokker sker der?
spurgt 17 Dec, 2015 i Spørgsmål » Teknik og drift af Heidemann (210 points)
status opdateret 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Heidemann

Tusind tak for dit indlæg.
Når du er ved at oprette standarder for dine rykkere, her tænker jeg på tekst, respitdage, rykkergebyr mv. Så gemmer e-conomic først opsætningen når du har valgt at bogføre minimum én rykker med den pågældende opsætning.

Denne opsætning vil så gemmes til anvendelse ved næste kørsel på samme rykkertype. Vælger du at ændre i opsætningen for rykker 2 og minimum bogføre én af disse, så er der også gemt opsætning for Rykker 2.

Det betyder altså at du ikke kan oprette standarderne uden at bogføre en rykker i samme omgang.
Jeg tænker derfor at det er dette sidste skridt i arbejdsgangen der mangler, nemlig at bogføre en rykker 1 med rette opsætning, en rykker 2 med rette opsætning og selvfølgelig en rykker 3 med rette opsætning.

Ser frem til at høre om dette afhjælper kludderet.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 7 Jan, 2016 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”