forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Månedsopdelt rapport

+1
Det kunne være meget brugbart, hvis man kunne lave en månedsopdelt rapport på et interval man selv vælger. Hvis jeg f.eks. gerne vil se hvordan min omsætning har udviklet sig måned for måned de sidste 2 år, så skal jeg lave 24 rapporter! Hvis man derimod kunne vælge en rapport hvor man ser alle måneder fra måned X til måned Y ville det kunne gøres med én rapport!

Mvh.

Andreas
spurgt 24 Nov, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Andreas Møller (130 points)
status opdateret 24 Nov, 2015 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Andreas

Tusind tak for din henvendelse og dit forslag.

Det er fuldstændig korrekt at du vil være nødsaget til at lave 24 rapporter hvis du ønsker at kigge på trenden for din omsætning således. Dette er vi helt enige om ikke er super hensigtsmæssigt, e-conomic tillader dog at trække de nødvendige rapporter til at give et overblik over dine regnskabstal og til nogen grad også analysere disse.

Har man yderligere behov er min klare anbefaling at tage fat i nogle af vores samarbejdespartnere, der tilbyder at danne flere forskellige rapporteret baseret på de eksisterende tal.
Du kan se listen over de app partnere der arbejder med rapporter her.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 24 Nov, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”