forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udligning af debitor- og kreditorbilag

+2
Forslag til forbedring af e-conomic:

Når jeg udligner bilag på debitor- eller kreditorkonti har jeg ofte brug for at udligne alle bilag. Jeg skal klikke på hvert enkelt bilag for at udligne dem. Mit forslag er en knap, der sætter flueben i alle bilag, så man kun skal klikke én gang.
spurgt 20 Nov, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af JuMa (140 points)
gen-kategoriseret 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej JuMa

Tusind tak for dit indlæg og dit forslag.

Jeg kan sagtens se logikken i dit forslag, og det giver selvfølgelig glimrende mening hvis man altid får betaling for samtlige åbenstående poster på den pågældende kunde/leverandør.

Hvor mange posteringer drejer det sig typisk om i dit tilfælde? Jeg tænker om det i virkeligheden måske var hurtigere blot at sætte det samlede beløb ind på kunden/leverandøren og efterfølgende udligne vha. Automatisk Udligning.

Jeg hører gerne lidt uddybende - ellers vil jeg på baggrund af ovenstående ikke finde det nødvendigt med den foreslåede knap.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 23 Nov, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”