forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

statistik over reklamationer

0
Vi laver en ordre på vores reklamationer og bogfører det på kunden med kr. 0,-

Jeg savner en statistik over hvilke ordre numre eller faktura numre der er blevet bogført på.

Via omsætningsstatistikken kan vi trække ud hvilke kunder eller varenumret men der kommer i ordre nr. eller faktura nr. på.
spurgt 3 Nov, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anne-Mette (400 points)
gen-kategoriseret 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

3 Svar

Hej Anne-Mette

Tusind tak for din henvendelse.

Hvis du ønsker at trække en specifik liste over hvilke fakturaer der har indeholdt dette enkelte varenummer, så vil jeg anbefale at trække listen over fakturalinjer herfra:

Alle indstillinger -> Eksporter data -> Download lister enkeltvis -> "Evt. dato interval" -> Send data -> Fakturalinjer.csv

Du kan så filtrere på varenummeret, således at du kun får vist reklamationsvaren og herfra kan se hvilke fakturanumre det ligger på.

Lad mig høre om ovenstående kan opfylde dit behov :)


Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 9 Nov, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
hej

dit forslag med at trække en liste over fakturalinjer med at lave filtre.

løser mit ønske.

tak for hjælpen
besvaret 11 Nov, 2015 Spørgsmål af Anne-Mette (400 points)
Hej Anne-Mette

Det er bare så godt at høre :)

Ha' en god dag

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Jan, 2016 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”