forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag til opdatering af kundeoplysninger

0
Jeg mangler ofte et felt til oprettelse af feks et sagsnr og/eller rekv.nr som skal være oplyst på fakturaen. Jeg er klar over at muligheden findes når selve fakturaen skrives, men det er i oprettelsesfasen af kunden feltet ville være både praktisk og tidsbesparende af have.
spurgt 21 Okt, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af afmconsult (120 points)
status opdateret 22 Okt, 2015 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej

Tusind tak for indlægget og det fine forslag.

Jeg kan sagtens følge dig I at det er rart at kunne angive så meget information som muligt allerede i oprettelsesøjeblikket af kunder.
Til gengæld er de informationer vi angiver i oprettelsesøjeblikket for det meste faste, så den kan genbruges gang på gang. Hvorimod min forståelse af rekvisitionsnumre og sagsnumre er noget der skifter fra projekt/ordre til projekt/ordre.

Hvorfor jeg ikke tænker det giver mening at påføre lige præcis disse informationer på kundekortet.
Lad mig gerne høre dine tanker om ovenstående :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 22 Okt, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”