Forslag til opdatering af kundeoplysninger

0
Jeg mangler ofte et felt til oprettelse af feks et sagsnr og/eller rekv.nr som skal være oplyst på fakturaen. Jeg er klar over at muligheden findes når selve fakturaen skrives, men det er i oprettelsesfasen af kunden feltet ville være både praktisk og tidsbesparende af have.
spurgt 21 Okt, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af afmconsult (120 points)
status opdateret 22 Okt, 2015 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej

Tusind tak for indlægget og det fine forslag.

Jeg kan sagtens følge dig I at det er rart at kunne angive så meget information som muligt allerede i oprettelsesøjeblikket af kunder.
Til gengæld er de informationer vi angiver i oprettelsesøjeblikket for det meste faste, så den kan genbruges gang på gang. Hvorimod min forståelse af rekvisitionsnumre og sagsnumre er noget der skifter fra projekt/ordre til projekt/ordre.

Hvorfor jeg ikke tænker det giver mening at påføre lige præcis disse informationer på kundekortet.
Lad mig gerne høre dine tanker om ovenstående :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 22 Okt, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)