Prisstigning og dårlig drift

+1
Er jeg den eneste der er træt af / synes ovenstående er en dårlig combo?

Hvis e-conomic virkelig er så kede af at driften ikke fungerer hvorfor betaler de så ikke kompensation? Hvorfor skal vi nu betale Danmarks dyreste pris for et online e-conomi system når man ikke kan få det til at fungere og det vel og mærket i meget lang tid.

Hvornår har i klumret rundt i jeres servere så lang tid at nok er nok for os kunder der betaler får services der ikke virker?
lukket med noten: inaktivitet
i Spørgsmål » Andet af (2.9k points)
lukket af

1 Svar

Hej Allan

Tak for dit indlæg.

Jeg er frygtelig ked af at du har været ramt af de driftsproblemer vi har været underlagt i vores applikation. Det er noget vi arbejder stenhårdt på at løse, og har en klar plan for hvilke tiltag der skal gøres for at eliminere de faktorer der har forårsaget så store problemer for os og selvsagt vores brugere..

Det er min klare forhåbning og forventning at vi snart ligger driftsproblemerne bag os og kan fokusere på at bruge ressourcer på de problemstillinger der skaber yderligere værdi for vores brugere.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (34.9k points)
Der sker ikke en brægende fis, men I tumler derudaf med "fede features" og andet øregejl og marketingdumheder. Trods at I satte en weekend af til opgradering af servere, så fungerer det overhovedet ikke. I jeres egen vidunderlige selvforståelse så er der nogle enkelte småsvigt i ny og næ, medens vi brugere er belemret med en dagligdag hvor vi arbejder i et total forkrampet ikke-fungerende system.

Heldigvis for jer er det under 1% af brugerne som overhovedet bevæger sig ind i forum. Men omvendt må man håbe at der snart viser sig en seriøs konkurrent der ikke bare fokuserer på fede features, men kan tilbyde et driftsikkert regnskabsprogram som jeg erindrer e-conomic var engang i fordums tid.

Og med den flodbølge af abonnementskroner I skovler ind hver måned burde der være basis for at opgradere hardwaren. Og helt enig med andre: Erkend jeres komplette uduelighed og betal noget af abonnementet tilbage for jeres forkrøblede program.

PS: Læste i jeres API-newsletter at man hos e-conomic virkelig frygter tiden op til den 1. december. Godt at høre at vi kan forvente endnu mere lousy service der, så planlæg lige et par ugers ferie på det tidspunkt fremfor at sidde og glo på en død skærm :)