forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sendt - "ikke leverede e-mails"

+1
Forslag 1:

Når man vælger at få vist "ikke leverede emails" under menupunktet sendt, så ville det være dejligt at kunne markere poster som ikke er modtaget som "afstemt" eller noget i den stil. Så ved man at denne post er blevet rettet og modtager har fået posten.

Lige nu er der intet overblik over hvad der rent faktisk er leveret.

 

Forslag 2:

Mulighed for at tilvælge at modtage en besked (i e-conomic eller pr mail bare et eller andet) når man sender noget ud som ikke bliver modtaget.

 

/Rasmus
spurgt 12 Okt, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Badgeland (1,970 points)

1 Svar

Hej Rasmus

Tusind tak for dit indlæg og dit forslag.

Det er, som du ved, et meget debatteret emne der har modtaget forslag i flere forskellige formater.
Det er umiddelbart en større opgave at håndtere det på den rigtige måde, hvilket vi er interesseret i, fremfor at lave en lappe løsning på det nuværende.

Denne omfattende sag kører allerede på baggrund af følgende indlæg hvor du også deltager:
http://forum.e-conomic.dk/12662

Så jeg vil i denne omgang afvise dit forslag, men udelukkende på baggrund af at vi vil håndtere dit forslag i ovenstående indlæg/sag.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 13 Okt, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Kunne du så ikke opdatere "det andet" indlæg, så vi ved, hvad der sker i den sag? Det er mere end 1 år siden, at du lavede en post på den, så det ville være rart at høre, hvor I efterhånden er henne med løsning.
God pointe Nette.
Jeg prøver at indhente en konkret status på tilgangen til dette emne, og vil opdatere indlægget snarest.

Mvh. Lauris
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”