forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

windows 10

+2
Efter at jeg har installeret det nye windows 10 kan jeg ikke printe f.eks. saldobalancen ud. Papiret er blankt ...Er der nogen der også har det problem ?

Vh Ruth
spurgt 30 Sep, 2015 i Spørgsmål » Teknik og drift af RN (270 points)
Det er det samme her, hvis jeg bruger den nye Edge-browser. Du kan bruge den "gamle" Internet Explorer (den er der stadig/også i Windows 10). Så er der ikke problemer med print.
Mange tak...det virker også her.

2 Svar

Har fundet ud af at stortset ALLE drivers der var på computeren før Windows 10 - stopper med at virker efter installering af Windows 10 - og skal derfor geninstalleres.... :-(
besvaret 5 Okt, 2015 Spørgsmål af ANC (210 points)

Hej RN og andre medlyttere.

For nuværende har vi desværre ingen planer om at understøtte Edge-browseren, hvorfor printet ikke fungerer.

Vi anbefaler stadig på det højest brugen af Google Chrome eller Mozilla Firefox som værende de optimale browsere at anvende når der skal arbejdes med e-conomic smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 6 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”