forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Lager og lokation

0
Jeg har et stort ønske.

Når jeg går ind på en varer kan jeg holde markøren over "i ordre" og se hvem der har den aktuelle vare i ordre.

Det samme ville være ønskværdigt at man kunne gøre ved "på lager". Dvs. hvis jeg holdt markøren på "på lager" og kunne se på hvilken/hvilke lokationer denne varer befinder sig. Det er meget lidt brugbart, at man skal gå i beholdningsmatrix eller i rapporter for at finde ud af hvor varen befinder sig.

Jeg håber dette er noget i kan løse for os - TAK

Med venlig hilsen Annette
spurgt 8 Sep, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Annette Thormann (150 points)
opdateret 22 Sep, 2015 af Magnus H. Börgesen

1 Svar

Hej Annette,

Mange tak for dit gode forslag.

Jeg kan sagtens følge dig i, at der mangler nogle smarte arbejdsgange til at tracke varen i systemet.

Som det er pt. skal man enten i rapporter eller i sit beholdningsmatrix for at finde det frem – som for nogle kan virke som en tung arbejdsgang. Det er dog den mulighed vi nu engang har, og der er ikke udsigt til ændringer på denne del af lageret for nu. Det er langt fra alle vores kunder som bruger lager modulet, og en endnu mindre del som bruger lokationer. Vi har prioriteret fokus andre steder end styring af varens lokation i lageret i denne omgang da vi mener ressourcerne det kræver at forbedre dette, er bedre brugt andre steder.

Jeg håber du har forståelse for vores prioritering.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Sep, 2015 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”