forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ubetalte salgsfakturaer (HJEM)

0
Hej Economic Team

Under "HJEM" Ubetalte salgsfakturaer tages der ikke hensyn til evt. kassekladde indtastninger.

Vi bogfører en gang i ugen; men vi bruger cirklen til at give vore kunder en information om skyldig indbetalinger når vi bliver kontaktet. Derfor giver cirklen ikke mening uden at kassekladder er med i evt. ubetalte fakturaer.

Ville det vare mulig at implementere dette, evt. med manuelt "klik" som ved kontoudtog.

Med venlig hilsen

Keld Hansen
lukket som en kopi af: Forbedring på "hjem"
spurgt 26 Aug, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Keld Hansen (260 points)
lukket 29 Aug, 2015 af Steffen Jensen

1 Svar

Hej Keld,
Tak for dit indlæg. smiley

Lige præcis den funktion som du efterspørger, har jeg lige svaret på i et andet indlæg. Jeg tillader mig derfor at henvise til dette indlæg, omkring "medtag kladdepostering i ubetalte salgsfakturaer", som jeg har markeret som "Overvejes" fordi jeg vil tage det med videre, til vores næste udviklermøde. Jeg lukker derfor denne tråd, med henvisning til omtalte forumindlæg.

Jeg vil opdatere indlægget jeg henviser til, når der er mere nyt i sagen omkring denne funktion. 

Endnu engang tak for dit indlæg og engagement på vores forum Keld. smiley

Med venlig hilsen

Steffen Jensen

Online regnskabsprogram

besvaret 29 Aug, 2015 Forslag af Steffen Jensen (2,920 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”