Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af fakturalinjer

0
Er der nogen, der ved hvornår e-conomic kan forventes at understøtte direkte import af faktura-linjer uden brug af API og 3.parts?
lukket
i Spørgsmål » Andet af (350 points)
status opdateret af 🔒

13 Svar

Det er ikke indlæsning af købsfakturaer men salgsfakturaer, der har min interesse. Det er standard i mange andre økonomisystemer. Det ser dog ud til at min kunde skifter væk fra e-conomic og over til c5 netop for at få denne funktion, men jeg er stadig interesseret i at høre nærmere hvis der kommer en løsning.
Spørgsmål af (350 points)
Så du ønsker basalt set at kunne få konverteret en OIO faktura til et CSV format?

Det er bestemt også muligt.

I min optik kan sådan et CSV format antage to grundformer:

1) Overordnede fakturaoplysninger repeteres for hver faktura linie.

2) Anvendelse af en edifact lignende record type, hvor linier med eksempelvis startteksten FAK indeholder overordnede fakturaoplysninger og liner med LIN indeholder de enkelte fakturalinier....

Hvad passer bedst ind i jeres måde at arbejde på?
Spørgsmål af (500 points)
Hej ezas

Vi indlæser i dag faktura linjer fra andre systemer ind i e-conomic, og vi er også ved at lave en generel løsning til indlæsning og generering af fakturaer ud fra en cvs-fil.

Så jeg er sikker på at vi også kan finde en løsning der dækker dine - eller din kundes - behov.

Du er velkommen til at kontakte mig på 22220022 eller <a href="mailto:naj@ekontoret.dk">naj@ekontoret.dk</a>.

Med venlig hilsen

Niels Anker Johnsen
<a class="postlink" href="http://www.ekontoret.dk">www.ekontoret.dk</a>
Spørgsmål af (1.7k points)