forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af kontonummer på beholdningskonto sletter alle importerede bankposter

+1
Hvis man ændrer et kontonummer på en konto, hvor der er importeret posteringer under bankafstemningen, så bliver alle de importerede poster slettet.

Det kan vel ikke være meningen??
spurgt 20 Aug, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Torben S. Bendixen (3,810 points)
status opdateret 30 Mar, 2016 af Heidi Christensen
Bankposter slettes IKKE, men de hænger fast på det kontonr som du ændrede fra.
Løsning:
Du skal ændre finanskontonummeret tilbage til det tidligere.
Fremadrettet kan du så oprette et nyt kontonr som du kan lægge kommende bankposteringer på.
Denne løsning er jeg nødsaget til :-( da E-conomic åbenbart har en bug lige på det punkt.

2 Svar

Hej Torben,

Tak for dit input her på forum.

Jeg kan sagtens følge dig i, hvor uhensigtsmæssigt det er, hvorfor jeg melder den videre, så det kan blive undersøgt nærmere.

Jeg eller en af mine kollegaer følger op på dette indlæg, så snart vi har nyt herom.

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Sep, 2015 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Hej Torben,

Dette er nu rettet, så selvom man ændrer kontonummeret, bliver de nu vist korrekt på den nye konto - og ikke kun den gamle.

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Mar, 2016 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”