forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag til placering af "Overfør fakturering"

0
Hej e-conomic

Jeg vil foreslå, at valg af "Overfør fakturering" etableres under Alle Indstillinger/Abonnementstatus, da spørgsmålet opstår efter ændring af abonnement fra eksempelvis Internal pro til andet kundeadministreret abonnement.

Mvh. Pia
spurgt 11 Aug, 2015 i Forslag » Andet af Pias (120 points)
status opdateret 14 Aug, 2015 af Steffen Jensen

1 Svar

Hej Pia,
Tak for dit indlæg og forslag. smiley

Vi har valgt at placere ”Overfør fakturering” i oversigten over alle administratorens virksomheder, for at gøre det nemt tilgængeligt og overskueligt for en administrator. Man undgår som administrator mange klik, ved at have overfør fakturering ude i oversigten i stedet for under den enkelte kundes abonnementsstatus.

I dit tilfælde hvis du både skal overfører fakturering til klientfakturering og ændre fra Internal pro til et eksterne abonnement, kan du benytte dig af overfør fakturering ude i oversigten. Når du overfører fakturering har du mulighed for at skifte abonnementet samtidig med du overfører faktureringen, altså 2 i 1 ting.

På baggrund af ovenstående mener jeg, at det vil gøre det mere besværligt at flytte ”overfør fakturering” ind under kundeabonnementet. Derfor markere jeg dette forslag som ”implementeres ikke”.

Jeg takker endnu engang for dit forslag, og håber der vil komme flere til forbedring af vores alles program. smiley

Med venlig hilsen

Steffen Jensen

Online regnskabsprogram

besvaret 14 Aug, 2015 Forslag af Steffen Jensen (2,920 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”