forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bestillinger og modtagelser

0
For at kunne adskille de forskellige bestillinger til samme leverandør i e-conomic, vil det være en stor fordel såfremt "Overskriften" fra bestillingen også kunne ses under modtagelser.

Når en bestilling er fuldt modtaget er det stort set umuligt at adskille de forskellige bestillinger fra hinanden, da en fuld modtaget bestilling ikke længere er at finde under bestillinger, men kun under modtagelse, så der er ingen identifikation mulighed.

Stort ønske er at overskriften fra bestilling også er at se under modtagelse.
spurgt 8 Jul, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Annette (120 points)
status opdateret 27 Apr, 2016 af Magnus H. Börgesen

1 Svar

Hej Annette,

 
Mange tak for dit indlæg.

 
Jeg starter med at lægge kortene på bordet. Det er ikke noget vi vil prioritere at lave i nærmeste fremtid. Jeg kan godt se, at har man mange bestillinger fra den samme leverandør, kan det være svært at holde overblik over modtagelserne. Man har dog et bestillingsnummer man kan finde frem igen, som passer til nummeret i modtagelser. Derudover er det også vores fornemmelse at det vil være for ressourcekrævende i forhold til hvor mange som virkelig vil blive glade for det – der er andre ting på listen af gode forslag, som også skal laves.

Grunden til det ikke er lige til højrebenet er, at en bestilling er et noget du kan sende ud eksternt, og en modtagelse er en interne proces. De er derfor ikke bygget op på samme måde, og en rettelse her, vil være ressourcekrævende.

 
Så en blanding af en snak om ressourcer samt en vurdering af efterspørgslen på netop dette. Ender desværre ud i, at det ikke er noget vi vil prioritere.

 
Men du skal have mange tak for dit forslag, og jeg håber du vil komme med endnu flere.

 
Rigtig god dag.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Jul, 2015 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Hej,

Vi mangler samme funktion, og så meget gerne at dette blev prioriteret højere.

Mvh,
Envotherm A/S
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”