forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mangler automatisk tekst i kassekladde

0
Har ved registrering af kundeindbetalinger d.d. konstateret, at opsætningen for automatisk tekst KUN anvendes når der bliver angivet et fakturanr. sammen med indbetalingen.

Det er ikke altid en mulighed at angive fakturanr., så vi ønsker at funktionaliteten som tidligere, også kan anvendes uden fakturaudligning.
spurgt 1 Jul, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af bgtt (480 points)
status opdateret 2 Jul, 2015 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej bgtt

Tusind tak for din henvendelse.
Det er en fejl vi allerede er i fuld sving med at udbedre, det er naturligvis ikke hensigten at denne automatiske tekst skal være begrænset til indbetalinger med fakturanumre.

Jeg tilføjer denne tråd til sagen, så vil jeg opdatere tråden her så snart vi har implementeret en rettelse til dette.

Endnu engang tak for rapporteringen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 2 Jul, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej igen Bgtt

Vi havde lavet en rettelse til dette i vores markedspakke, og denne fik vi udrullet idag over middag.

Det betyder også at den automatiske tekst ved kundeindbetaling kører på alle cylindre igen.
Lad mig gerne høre om dette også er din oplevelse :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 2 Jul, 2015 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”