forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Navn på fil ved udsendelse af faktura

+1
Hej

 

Kan se at I nu har ændret navnet på filen med fakturaen til "faktura_fakturanr"

Er det muligt at få det ændret til "invoice_fakturanr"

 

Vh

Grith Kristensen

Aftalenr. 304733
spurgt 28 Maj, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Grith (690 points)
status opdateret 5 Jan, 2017 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Grith

Mange tak for dit indlægsmiley
Det er korrekt at vi netop har været inde og ændre dette, så der ikke længere så en masse uforklarlige informationer, men i står det nu mere overskueligt.

Det der bestemmer sproget det er sproget på brugeren, der udsender fakturaen.
Vi overvejer på sigt herinde at lave sprogmuligheder på selve layoutet så de mails der sendes ud til hvert layout kan have et angivet sprog. Det er desværre ikke noget der kommer til at ske her og nu. Det er på overvejelsesstadiet og vil derfor ikke turde sige noget om hvornår dette evt. vil komme ud. 

Jeg vil tage det med på vores næste forum møde, så vi kan få en status på forslaget og om det vil blive implementeret i systemet.

 


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 1 Jun, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)

Hej Grith 
Jeg synes dette efterhånden gamle indlæg kunne bruge en opdatering. 

Vi har haft forslaget oppe og vende på vores prioriteringsmøde - det er ikke et vi kommer til, at arbejde videre med således det manuelt kan vælges hvad der skal stå som fil navn. 

Jeg kunne dog godt tænke mig, at høre nærmere hvornår du oplevede denne ændring? også vil jeg rigtig gerne helt forstå behovet.
Hvis behovet er, at alle jeres fakturaer der sendes skal filen hedder "invoice_fakturanr" - så vil løsningen være, at i ændrer jeres bruger til engelsk sproget (det kræver min. small business eller større pakke) 

Så vil filen hedde "invoice_fakturanr" 
Jeg har også et ekstra forslag til hvordan i måske kunne forbedre dette i jeres arbejdsgang. Det er ved ikke, at vedhæfte fakturaen som en PDF fil men istedet fremadrettet udelukkende vedhæftet det som et link (som åbner PDF'en når kunder trykker på linket) 

Her styres det nemlig efter hvilken moms zone kunden har -
Indland: 
Du kan også åbne den vedhæftede fil ved at klikke her:
Faktura i PDF-format

EU og Udland:
You can also open the attached file by clicking here:
Invoice in PDF format

På dem måde styres det mere logisk på momszonen og du vil også kunne tjekke i "sendt" om kunden så rent faktisk har åbnet fakturaen.

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere om hvornår og hvordan i gerne skal bruge denne ændring og om nogle af ovenstående løsningen kan anvendes. 
Rigtig god dag :-) 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Jan, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”