Hej.
Jeg har forsøgt at tilføje bilag under postering af en ny leverandørfaktura. Dette virker ikke helt korrekt i Internet Explorer 11. Jeg får godt nok lov at trykke på knappen: Tilføj Bilag, hvor efter jeg kan kan vælge det bilag som skal tilknyttes. Problemet er blot, at bilaget vises ikke på skærmen, som det ellers skulle gøre. Posteringsvinduet formindskes som om bilaget blev betragtet som et tomt bilag!. Efterfølgende kunne jeg dog indtaste fakturaoplysningerne og gemme posteringen. Bilaget kan ses ved hjælp af forstørrelsesglasset i kassekladden, men vises ikke hvis jeg vælger at redigere posteringen .
Dette er tilsynladende hverken problem i Firefox versioner 37.0.2 og 38.0.1. eller Google Chrome version 43.0.2357.65 m.
Det er det samme bilag jeg har forsøgt mig med i alle disse browsere.
Jeg ved ikke, om det er Adobe Acrobat Pro DC kunne være årsagen , men skulle dette program være anvendt af Internet Explorer og ikke de øvrige browsere. Dette er dog nok ikke sandsynligt, men dog ændring foretaget på min PC siden jeg sidst tilknyttede bilag i e-conomic.
Med venlig hilsen / Reynir Kristbjörnsson