forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brug af browser

+1
Jeg vil gerne vide hvad den mest optimale browser er til brug af E-conomic?

Crome er om10 dage ikke længere brugbart, da denne ikke understøttes af Adobe/Java, programmer til at læse indscannede bilag.

Explorer virker ikke i alle moduler.

Jeg håber I kan hjælpe :-)
spurgt 21 Maj, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Christian k. Jensen (2,650 points)
status opdateret 15 Jun, 2015 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Christian

Mange tak for dit spørgsmål her på forum og hvor er det godt du skriver, så der kan komme afklaring på det.smiley
Der er her ikke noget at være nervøs for. Hvis du har oplevet dette problemer efter 1. juni så skal du prøve at afinstallere adobe reader. Chrome har en indbygget reader, som træder til i stedet, så det er ikke noget problem for e-conomic at vise bilaget selvom chrome ikke understøtter adobe.

Jeg håber at ovenstående løsning vil hjælpe dig, så du kan bruge din Chrome browser. smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 15 Jun, 2015 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”