forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Dropbox flere brugere og manglende synkronisering

0
Hejsa

Er der andre end os der ikke kan synkronisere Dropboxen mellem 2 brugere. Det er åbenbart ikke muligt at dele mappen Apps som oprettes ved første download af programmet. Jeg kan ændre i mappen i Dropboxen, men det kommer ikke videre derfra, min kollega har tilsyneladende den fulde adgang og det er kun hans ændringer der kommer videre til E-Conomic. Er der nogen som har en løsning på dette ??

Hilsen Tina
spurgt 20 Maj, 2015 i Spørgsmål » Indscanning af Tibo15 (240 points)
status opdateret 1 Jun, 2015 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Tina

Mange tak for dit indlæg - jeg kan se, at du ikke rigtig har fået nogle kommentarer til dette indlæg, jeg vil derfor anbefale at du tager kontakt til Dropbox, da de muligvis vil kunne hjælpe dig i denne situation.

Du kan i denne artikel, som viser vores integration med Dropbox, se kontaktoplysninger du kan anvende.

Håber at dette vil kunne hjælpe dig. smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 1 Jun, 2015 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”