Hej igen Albjerre. :)
Jeg er glad for, at du kan bruge debitorsaldolisten for at få et overblik over ubetalte salgsfakturaer.
Jeg kan sagtens følge, at hvis jeres indbetalinger ligger i kladden i en længere periode, så har I ikke samme overblik her i kundeoversigten. Denne funktion i kundeoversigten er dog tiltænkt til, at der skal kunne ses den faktiske saldo og der skal kunne udlignes på kunderne. Ved at have kladdeposteringerne medtaget her, vil dette derfor ændre på hele dette formål.
Da der ikke bør kunne udlignes eller afstemmes ud fra kladdeposteringer, da de egentlig ikke er bogførings klar, vil det have indflydelse på udligningsfunktionen, hvis de vises i kundeoversigten her. Vi har ligeledes en automatisk udligningsfunktion i kassekladden, hvilken ligeledes ikke vil kunne virke med kladdeposteringer. Derfor vil dette forslag kræve, at der laves en ny søgefunktion, hvor dette kan gøres til en mulighed, hvor der så spærres for udligningsfunktionen.
Så da denne funktionalitet allerede er tilgængelig her, er det desværre ikke noget der vil blive prioriteret på nuværende tidspunkt. Men mange tak for forslaget, jeg vil gerne holde øje om der kommer flere lignende henvendelser. :)