Hej Steffen
Jeg er helt okay og indforstået med, at omsætningsstatistikken udelukkende viser de aktuelle kunder der genererer omsætning – men, (og her kan jeg forestille mig, at behovet dækker mange andre end netop os), omsætningsstatistikken viser kun de varer der er salg på – hvor jeg savner de varer der ikke er salg på (0-salg) – igen, ligesom når man kan vælge/fravælge ”skjul 0-beholdninger” i lageroptælling.
For lige at forklare helt specifikt hvorfor dette er så savnet en lille feature, der kan gøre en stor forskel er, at hvis man vil sammenligne eller se det akkumulerede salg på nogle specifikke kunder, så kan man ikke eksportere dataen, så man kan sammenligne de respektive varers salg (da der kun vises de solgte varer). Dette er tilfældet hvis vores kunde A kun køber fx 80 % af vores varer og kunde B køber 70 %. Jeg skal altså manuelt tilpasse rækkerne så de står parallelt, og først hér kan jeg se et retvisende billede af omsætningen.
Jeg ved godt, det er kringlet – hvis I ønsker det, laver jeg gerne et eksempel i billeder :)
Venlig hilsen
Neel