Hej Tanja
Tak for dit svar.
Jeg tænker også, at I må have mange forskellige kunder med vidt forskellige behov.
Jeg er som udgangspunkt ikke utilfreds med jeres nye prisstruktur og det skal også nævnes, at jeg har to abonnementer hos jer, et Start-up og et Professional for mine to virksomheder.
Det ene er et lille firma med få posteringer og lav omsætning, det andet er lidt større og med flere posteringer. På mit Professional bruger jeg Indscanning og kunne også godt tænke mig at bruge det på mit Start-Up firma. Jeg er bare ikke parat til at bruge kr. 588,- om året på den funktion.
Derfor tænker jeg også, om I ikke undres over at under halvdelen af jeres kunder benytter Indscanning?
Er det pga. prisen, eller er det pga., at mange firmaer bare har svært ved at tage skridtet mod det papir-løse firma?
Jeg formulerede mig måske ikke præcist ifh. til hvad der kunne være standard i e-conomic. F.eks. er API jo ikke slået til, med mindre man har behov for det. På samme måde kunne Indscanning default være slået fra, men for dem der finder det smart, mener jeg at det bør kunne slås til - gerne uden beregning = 0,-
Jeg mener, at en del af de andre modulet knytter sig til større firmaer, med flere posteringer, større omsætning, flere medarbejdere, mv. og her er det så kun rimeligt, at tillægsmodulet kost et eller andet.
Men i disse cloud-tider, mener jeg altså at lige netop Indscanning burde være noget man fik med gratis.
I det lille firma jeg har, ligger alt i Skyen, undtaget mine bilag. Dem printer jeg ud og sætter i ring-bind, for én gang om året at aflevere dem til min revisor :-D