Hej E-conomics,
Jeg har flere gange haft brug for at kunne se, hvormeget der er faktureret på en ordre. Desværre er det ikke muligt medmindre jeg vælger at fakturere ordren. Jeg ved godt, jeg ikke har lagermodulet, men det burde vel være muligt at se hvad der resterer at blive faktureret på en ordre?
Jeg prøver så nu at ændre ordren i takt med at jeg fakturerer, så jeg på den måde bedre kan se hvad der er sket, men det ville være bedre at kunne se hvad der resterer, så jeg kan være sikker på at alt er leveret og faktureret stemmer overens.
En anden ting er så også, at man ikke bare kan oprette en faktura for at se, hvad der resterer eller om der er faktureret noget på ordren. Hvis fakturaen viser sig ikke at være korrekt, så har man et stort problem - for man risikerer at ordren forsvinder, hvis man sletter fakturaen. Det har jeg gjort én gang, men dog havde jeg ikke faktureret noget på denne ordre, men skulle blot lige undersøge hvorfor der ikke var faktureret noget og gik ud af "kladde-fakturaen", men det var bare ikke en kladde - væk var det hele. Jeg vil foreslå at der kommer en advarsel, så man er klar over, at ordren forsvinder sammen med "kladden".
Blot et par forslag til forbedring af systemet.
mvh.
Charlotte K.