forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Virksomhedsnavn mangler på Rapport-udskrifter/-pdf

+2
Det er et ønske at få FIRMANAVN med i overskriften, når man vælger UDSKRIV (herunder også pdf) under Rapporter. Det ER med, når man vælger Vis i Excel.

En virksomhedsejer kan godt have flere regnskaber, og som administrator synes jeg, det er en stor mangel.

Med venlig hilsen
Anne Bjørnsten
A B Consult - Regnskabsassistance
spurgt 16 Apr, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af A B Consult (2,000 points)
gen-kategoriseret 21 Apr, 2015 af Camilla Jesswein

1 Svar

Bedste svar

Hej Anne

Mange tak for dit indlægsmiley
Det vil give dig helt ret i, at kan du ikke se i toppen hvilken virksomhed det vedr. så er det svært at "gætte" sig frem til.
Heldigvis er der en løsning på dette og her skal vi ind i opsætningen af dine printerindstillingerne i din browser.
Du kan i denne artikel se hvordan du redigere dit sidehoved og sidefod.

Jeg håber at ovenstående løser din udfordring og har du spørgsmål, så lad mig endelig høre fra digsmiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 21 Apr, 2015 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
valgt som bedste svar 20 Maj, 2015 af A B Consult
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”