forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fast tekst på finansbilag

+1
Hej.

VDet kunne være smart, at man kunne indætte en fast tekst på finansbilag, ligesom man kan på leverandører.
spurgt 16 Apr, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Christina Hansen (230 points)
status opdateret 17 Jul, 2015 af Randi Birch Andersen

2 Svar

Hej Christina

Mange tak for dit indlæg  smiley

Som du rigtigt nok nævner er det muligt at opsætte kassekladden til at knytte en automatisk tekst til leverandør og kundeposteringer.

I det finansposteringer i e-conomic ikke er tiltænkt at blive brugt til at bogføre kunde og leverandør posteringer, vil det være overflødigt at have funktionen for finansposteringer. Finansposteringer er tiltænkt alle posteringer i kontoplanen, og der kan derfor være stor variation i hvad tekstfeltet skal indeholde.

Jeg vil dog meget gerne høre hvordan du mener denne funktion kunne være til nytte i forbindelse med at bogføre finansposteringer?

Lad mig høre fra dig smiley

Med venlig hilsen

Henriette Enemark

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Apr, 2015 Forslag af hcenemark (1,660 points)

Hej Christina

Som min kollega Henriette skriver, så kan jeg ikke se hvilke muligheder, du søger for fast tekst på finansbilag, da denne type netop er til alle posteringer. Jeg vil derfor sætte forslaget som implementeres-ikke for nu. Men har du nogle input til, hvad der skulle være af muligheder her, må du endelig sige til! Det vil vi sætte stor pris på.

Endnu engang mange tak for forslaget og dit engagement på vores forumsmiley 

Med venlig hilsen

Randi Birch Andersen

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Jul, 2015 Forslag af Randi Birch Andersen (2,900 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”