Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Styring af kontrakter 0 Er der mulighed for at kunne styre kontrakter i systemet. Hvis vi har en kontrakt hvor vi kommer 2 gange årligt. - kan kontrakten ligge fast i systemet, så vores teknikere kan skrive deres tid osv eller nogle andre muligheder mvh Lovstad lukket med noten: Inaktivitet spurgt 15 Apr, 2015 i Spørgsmål » Andet af Lovstad (120 points) lukket 28 Nov, 2016 af ☺Isabel de Fries Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 2 Svar Hej Lovstad Mange tak for dit indlæg Jeg vil meget gerne høre lidt mere omkring, hvad det er de nævnte kontrakter de skal indeholde og hvordan de skal fungere i systemet? Med dette så er det nemmere for mig at få en forståelse og besvare dit spørgsmål. Ser meget frem til, at høre fra dig Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 21 Apr, 2015 Spørgsmål af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Lovstad Da jeg ikke har hørt fra dig på nedenstående, vil jeg lige høre om det stadig er en udfordring du har i systemet eller om du har fundet en løsning Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 16 Jun, 2015 Spørgsmål af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.